Wij plaatsen enkele cookies zodat de artikelen eenvoudig gedeeld kunnen worden op social media. Daarnaast maken wij gebruik van google analytics om het gebruik van de website te analyseren. Hierbij zijn de IP-adressen geanonimiseerd.
Deze cookies zijn niet essentieel voor het gebruik van de website. Lees meer in ons privacybeleid
Cookies accepteren

ATKB zoekt een Secretaresse

Ben jij een multitaskende duizendpoot? Heb je oog voor detail, zet je graag een stapje extra voor collega’s en klanten en doe je graag afwisselend werk? Dan zoeken wij jou! Kom bij ons werken als Secretaresse op de vestiging in Waardenburg (32 uur).

Dit is je uitdaging
Als Secretaresse functioneer je in een team van 4 secretaresses en een teamleider. Gezamenlijk met je teamleden ondersteun je de projectleiders, teamleiders, afdelingshoofden en directie en verricht je alle voorkomende werkzaamheden op secretarieel gebied. Dit houdt bijvoorbeeld in dat je de inkomende telefoon beantwoordt en doorverbindt, projectadministratie voert in ons projectbeheerssysteem, hotelovernachtingen boekt, kleine kas beheert, en diverse ad-hoc werkzaamheden.

Deze uitdaging ga je aan bij ATKB
ATKB is een groeiende en dynamische organisatie waar de kernwaarden ‘oog voor mensen’, ‘werken vanuit vertrouwen’ en ‘innovatie’ in het werk erg belangrijk zijn. Deskundig, praktisch, nuchter en wendbaar, dat is de kracht waarmee wij als onafhankelijk adviesbureau oplossingen bieden voor complexe vraagstukken op het gebied van bodem, water & ruimte, ecologie en asbest. Onze adviezen, die wij voornamelijk leveren aan overheid en bedrijfsleven, baseren we op gegevens die wij het liefst zelf buiten verzamelen, met de voeten in de klei. Wij werken vanuit vier vestigingen (Assen, Middelharnis, Waardenburg en Zoetermeer).

Wat vragen wij van jou?

  • Je hebt een afgeronde opleiding op minimaal mbo-niveau;
  • Je beschikt over minimaal 2 jaar relevante werkervaring;
  • Je bent accuraat, dienstverlenend en proactief;
  • Je bent communicatief sterk en beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar.

Dit zijn o.a. je taken en verantwoordelijkheden

  • Projectadministratie in projectbeheersysteem Trias;
  • Voorraadbeheer en inkoop van kantoorartikelen, werkkleding en kantine;
  • Centraal agendabeheer;
  • Samenstellen van rapportages;
  • Diverse facilitaire zaken zelfstandig afhandelen;
  • Registreren relatiegegevens in projectbeheersysteem Trias;
  • Registreren en verwerken inkomende- en uitgaande post;
  • Beantwoorden en doorverbinden van binnenkomende telefoon;
  • Ontvangen bezoekers;
  • Overige secretariaatswerkzaamheden.

De vacature biedt meer dan alleen uitdaging
Met deze functie biedt ATKB een breed takenpakket en veel afwisseling. Naast de diverse verantwoordelijkheden kom je te werken in een fijne bedrijfscultuur. Er is veel oog voor de ontwikkeling van medewerkers. Naast een fijne werkomgeving en deze uitdagende functie biedt ATKB een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.

Nog vragen?
Teamleider Kim Feenstra neemt graag de tijd om antwoord te geven op jouw vragen via 088-1153200.

Is je interesse gewekt? Stuur dan je cv met motivatiebrief naar mevrouw C. Scholtus  (personeelszaken@at-kb.nl).