Wij plaatsen enkele cookies zodat de artikelen eenvoudig gedeeld kunnen worden op social media. Daarnaast maken wij gebruik van google analytics om het gebruik van de website te analyseren. Hierbij zijn de IP-adressen geanonimiseerd.
Deze cookies zijn niet essentieel voor het gebruik van de website. Lees meer in ons privacybeleid
Cookies accepteren

ATKB zoekt een Veldwerkcoördinator/planner

  • Een kei in planning
  • Snel schakelen
  • Aansturen van medewerkers

Herken jij je in deze pijlers? Ben jij werkzaam op het gebied van bodem en op zoek naar een leuke, uitdagende functie? Of ben je een (ervaren) planner in een andere tak van sport? Lees dan verder en ontdek meer over de vacature veldwerkcoördinator/planner voor de (groeiende) afdeling bodem

Dit is je uitdaging
Binnen ATKB wordt er gewerkt in afdelingen en teams. Deze teams zijn gekoppeld aan een vakgebied. Je bent als veldwerkcoördinator/planner verantwoordelijk voor de dagelijks aansturing van het veldwerkteam van de afdeling Bodem. Je maakt de veldwerkplanning voor de circa 12 veldmedewerkers van de afdeling Bodem. Deze planning stem je af met projectleiders, projectadviseurs, veldmedewerkers en eventueel terreineigenaren. Je bent de spin in het web van dit team. Daarnaast ben je het eerste aanspreekpunt voor de veldwerkers. De gegevens die de veldwerkers in het veld verzamelen valideer je, waarna de projectadviseurs en projectleiders er verder mee aan de slag gaan. Verder draag je er mede zorg voor dat het materiaal dat de veldwerkers nodig hebben op voorraad is. Je blijft op de hoogte van marktontwikkelingen in het vakgebied en adviseert het afdelingshoofd met betrekking tot de invulling van het team en vervanging/aanschaf van materiaal.

Deze uitdaging ga je aan bij ATKB
Deskundig, praktisch, nuchter en wendbaar, dat is de kracht waarmee wij als onafhankelijk adviesbureau oplossingen bieden voor complexe vraagstukken op het gebied van bodem, water & ruimte, ecologie en asbest. Onze adviezen, die wij voornamelijk leveren aan overheid en bedrijfsleven, baseren we op gegevens die wij het liefst zelf buiten verzamelen, met de voeten in de klei. Wij werken vanuit vier vestigingen (Assen, Middelharnis, Waardenburg en Zoetermeer).

ATKB is een groeiende en dynamische organisatie (ca. 100 collega’s) waar de kernwaarden oog voor mensen, werken vanuit vertrouwen en innovatie in het werk erg belangrijk zijn.

Dit breng je voor de functie van veldwerkcoördinator/planner bodem mee
• Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden
• Goede organisatorisch kwaliteiten
• Flexibel/snel kunnen schakelen(stressbestendig)
• Minimaal 2 jaar relevante werkervaring
• Een afgeronde opleiding op minimaal mbo-niveau
• Je bent een teamplayer en kunt leiding/sturing geven aan de veldwerkers
• >Expertise op het gebied van milieukundig bodemonderzoek en bodemsanering of
• Expertise op het gebied van coördineren/plannen in een ander vakgebied.

Heb je expertise op het gebied van bodemonderzoek én plannen, dan is dit een pré.

De vacature biedt meer dan alleen uitdaging
Met deze functie biedt ATKB een breed takenpakket en veel afwisseling. Je bent veel aan het regelen. Naast de diverse verantwoordelijkheden kom je te werken in een fijne bedrijfscultuur. Er is veel oog voor de ontwikkeling van medewerkers. Naast een fijne werkomgeving en deze uitdagende functie biedt ATKB:

  • Afwisselende functie van 36- 40 uur per week, met veel vrijheid
  • Marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Mogelijkheden tot ontwikkeling en groei
  • Een betrokken, deskundig en sociaal team
  • De standplaats is bij voorkeur Middelharnis, de vestigingen Waardenburg en Zoetermeer zijn bespreekbaar.

Nog vragen?
Teamleider Willem Ras (tel. 088-1153234 / mobiel 06 - 12827531) neemt de tijd om antwoord te geven op jouw vragen.

Is je interesse gewekt?
Stuur dan je cv met motivatiebrief naar mevrouw M. Hazelzet (personeelszaken@at-kb.nl).