Buro Bakker is nu onderdeel van ATKB. Andere naam; dezelfde medewerkers, projecten en locatie (Assen). Bereikbaar op 0592-313 389 Lees meer

Dit is je uitdaging
Ter versterking van ons team zijn we op zoek naar een gedreven en ervaren HR adviseur met ambitie.
Als HR adviseur ondersteun, adviseer en ontzorg je medewerkers en management bij alle voorkomende HR vraagstukken. Je bent verantwoordelijk voor het juist laten verlopen van alle HR processen binnen ATKB en je zorgt voor de naleving van arbeidsvoorschriften en -wetgeving. Samen met het HR team ontwikkel, actualiseer en implementeer je het HR beleid.

Deze uitdaging ga je aan bij ATKB
ATKB is een groeiende en dynamische organisatie waar de kernwaarden ‘oog voor mensen’, ‘werken vanuit vertrouwen’ en ‘innovatie’ in het werk erg belangrijk zijn. Deskundig, praktisch, nuchter en wendbaar, dat is de kracht waarmee wij als onafhankelijk adviesbureau oplossingen bieden voor complexe vraagstukken op het gebied van bodem, water & ruimte, ecologie en asbest. Onze adviezen, die wij voornamelijk leveren aan overheid en bedrijfsleven, baseren we op gegevens die wij het liefst zelf buiten verzamelen, met de voeten in de klei. Wij werken met 120 medewerkers vanuit vier vestigingen (Assen, Middelharnis, Waardenburg en Zoetermeer).

Zie jij jezelf in deze rol, dan kijken wij uit naar een gesprek met jou!
In dit gesprek gaan we graag dieper in op jouw karaktereigenschappen, ervaring, wensen & ambitie. We horen graag hoe jij deze functie vorm denkt te geven en zijn benieuwd naar jouw:
• resultaat- en klantgerichtheid;
• overtuigingskracht;
• drive;
• manier van samenwerken.
Je beschikt over een afgeronde hbo/wo opleiding HRM en hebt minimaal 5 jaar werkervaring in een soortgelijke HR functie (bij voorkeur bij een commerciële organisatie).

De vacature biedt meer dan alleen uitdaging

Met deze functie biedt ATKB een breed takenpakket en veel afwisseling. Naast de diverse verantwoordelijkheden kom je te werken in een fijne bedrijfscultuur (open cultuur; korte lijnen; goede werk/privé balans; verantwoordelijkheid en ruimte voor eigen initiatief). Er is veel oog voor de ontwikkeling van medewerkers. Naast een fijne werkomgeving en deze uitdagende functie biedt ATKB een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.

Reageren kan tot 26 januari 2021.

Zie jij jezelf in deze rol, dan kijken wij uit naar een gesprek met jou!

In dit gesprek gaan we graag dieper in op jouw karaktereigenschappen, ervaring, wensen & ambitie. We horen graag hoe jij deze functie vorm denkt te geven en zijn benieuwd naar jouw:
• resultaat- en klantgerichtheid;
• overtuigingskracht;
• drive;
• manier van samenwerken.

Je beschikt over een afgeronde hbo/wo opleiding HRM en hebt minimaal 5 jaar werkervaring in een soortgelijke HR functie (bij voorkeur bij een commerciële organisatie).

Nog vragen?

Jan Litjens, HR manager, (tel. 088 1153200) neemt graag de tijd om antwoord te geven op jouw vragen.

Is je interesse gewekt?

En heb je zin om het team met jouw kwaliteiten verder uit te bouwen, stuur dan je cv met motivatiebrief naar Jan Litjens (j.litjens@at-kb.nl).

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Aan het zonder opdracht voorstellen van kandidaten kunnen geen rechten c.q. verplichtingen worden ontleend.