x
Buro Bakker is nu onderdeel van ATKB. Andere naam; dezelfde medewerkers, projecten en locatie (Assen). Bereikbaar op 088 - 1153200 Lees meer
DGR is nu onderdeel van ATKB. Andere naam, dezelfde medewerkers, projecten en locatie (Wageningen). Bereikbaar op 088-1153200 Lees meer

Staat veiligheid bij jou voorop?

Lees dan snel verder, want ATKB zoekt een

KAM-MEDEWERKER (kwaliteit, arbo & milieu)

(24-40 uur), standplaats Zoetermeer of Waardenburg

Dit is je uitdaging

ATKB beschikt over een grote variëteit aan certificaten en protocollen. Aan ons als team-KAM de schone en vooral dankbare taak om de bijbehorende systemen zo in te richten dat gebruiksvriendelijkheid de basis gedachte is. Dit doen we met behulp van diverse nieuwe platforms, we bouwen onze eigen digitale KAM-systemen en hebben zelfs een eigen ATKB app. Jij bent samen met de KAM & MVO coördinator de spin in het web en beheert en bouwt aan die systemen.

Dit doen we vanzelfsprekend niet alleen. Samen met de KAM-verantwoordelijken van elke afdeling zorgen wij dat KAM, veiligheid, duurzaamheid en SROI eenvoudig en vooral toegankelijk blijft.

Je bezoekt regelmatig onze verschillende vestigingen en de projecten op locaties Zo sta je soms voor een VGM of een audit bezoek in het bos, langs de snelweg, zit je in een boot op het water of sta je samen met een opdrachtgever midden in de haven van Rotterdam. Ook organiseer je toolbox meetings voor een team of afdeling en geeft daarbij voorlichting over veilig werken. Incidenteel werk je buiten kantooruren.

Je overlegt structureel met onze Certificerende instellingen over de planning en de rapportages.

Met de functie van KAM-medewerker biedt ATKB je een breed takenpakket met veel afwisseling.

De organisatie ATKB
Wij zijn een groeiende en dynamische organisatie waar de kernwaarden ‘oog voor mensen’, ‘werken vanuit vertrouwen’ en ‘innovatie’ in het werk erg belangrijk zijn. Deskundig, praktisch, nuchter, nieuwsgierig en wendbaar. Dat is de kracht waarmee ATKB als onafhankelijk adviesbureau oplossingen biedt voor complexe vraagstukken op het gebied van natuur en leefomgeving. We noemen onszelf dan ook wel Doorgronders: vastberaden specialisten die de beste antwoorden naar boven halen.

Er is binnen ons bedrijf veel aandacht voor de ontwikkeling van medewerkers: personeel is ons kapitaal. Je hebt veel vrijheid om je werk zelf in te delen en het is mogelijk om deels vanuit huis te werken. We bieden je een fijne werksfeer met gepassioneerde collega’s voor het vak. Je komt te werken in een professionele en informele organisatie van ruim 130 medewerkers, die staan voor alles wat te maken heeft met natuur en leefomgeving.

Jouw profiel
Jouw mentaliteit vinden we net zo belangrijk als je skills. Nuchter, gedreven, collegiaal, nieuwsgierig en passie voor ons mooie vakgebied; deze eigenschappen zien we graag in onze nieuwe collega’s. Daarnaast beschik je over de volgende vaardigheden:

  • Je begrijpt dat KAM iets moet zijn wat de rest van het bedrijf klakkeloos moet kunnen vinden en gebruiken (een eindeloze reeks aan checklists en procedures gaat nooit werken);
  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring met KAM systemen en certificatieschema’s;
  • Je bent analytisch, accuraat en nauwkeurig;
  • Je bent sensitief en weet op welke manier je mensen kunt aanspreken;
  • Je beschikt over VCA vol. MVK of IVK is een pré;
  • Je vindt je weg snel in softwarepakketten en apps;
  • Je hebt rijbewijs B;
  • Een afgeronde opleiding op minimaal MBO-niveau.

Arbeidsvoorwaarden

  • een zeer gevarieerde baan met veel vrijheid en verantwoordelijkheid;
  • een jaarcontract met uitzicht op een vast contract;
  • startsalaris dat snel met je mee groeit en goede arbeidsvoorwaarden;
  • een flexibele invulling van je werkuren, eventueel gedeeltelijk vanuit huis, in overleg met je leidinggevende;
  • volop mogelijkheden om invulling te geven aan je eigen (persoonlijke) ontwikkeling;
  • goede arbeidsvoorwaarden waaronder een telefoon, reiskosten- en thuiswerkvergoeding, een uitstekende pensioenregeling en de mogelijkheid om deel te nemen aan het bedrijfsfitnessplan;
  • een professionele én informele werksfeer, uitdagende projecten en enthousiaste collega’s;
  • een fietsplan en jaarlijks vitaliteitsbudget

Is je interesse gewekt?
Heb je vragen of wil je meer informatie? Neem dan contact op met Paul Feenstra, KAM coördinator, te bereiken via 088-1153200. Heb je zin om onze afdeling met jouw kwaliteiten verder uit te bouwen? Stuur dan je CV met motivatiebrief naar (personeelszaken@at-kb.nl).

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Aan het zonder opdracht voorstellen van kandidaten kunnen geen rechten c.q. verplichtingen worden ontleend.