Wij plaatsen enkele cookies zodat de artikelen eenvoudig gedeeld kunnen worden op social media. Daarnaast maken wij gebruik van google analytics om het gebruik van de website te analyseren. Hierbij zijn de IP-adressen geanonimiseerd.
Deze cookies zijn niet essentieel voor het gebruik van de website. Lees meer in ons privacybeleid
Cookies accepteren

ATKB zoekt een KAM coördinator (24-32 uur)

Wat is je uitdaging?
Als KAM coördinator zorg jij ervoor dat onze opdrachtgevers en jouw eigen collega’s precies weten wat er allemaal moet gebeuren om veilig, betrouwbaar en volgens alle vigerende wet- en regelgeving te werken. Jij levert een inhoudelijke bijdrage aan aspecten op het gebied van: veiligheid, gezondheid, milieu en kwaliteit. Je bent verantwoordelijk voor het borgen, verbeteren en onderhouden van het gehele KAM-systeem binnen de organisatie en alle daaraan gekoppelde certificeringen.

Deze uitdaging ga je aan bij ATKB
ATKB is een groeiende en dynamische organisatie waar de kernwaarden ‘oog voor mensen’, ‘werken vanuit vertrouwen’ en ‘innovatie’ in het werk erg belangrijk zijn. Deskundig, praktisch, nuchter en wendbaar, dat is de kracht waarmee wij als onafhankelijk adviesbureau oplossingen bieden voor complexe vraagstukken op het gebied van onze leefomgeving. Onze adviezen, die wij voornamelijk leveren aan overheid en bedrijfsleven, baseren we op gegevens die wij het liefst zelf buiten verzamelen, met de voeten in de klei. Wij werken vanuit vier vestigingen (Assen, Middelharnis, Waardenburg en Zoetermeer).

Wat vragen wij van jou?

  • Je hebt minimaal een HBO werk- en denkniveau en hebt bij voorkeur een opleiding op het gebied van milieu of kwaliteitsmanagement afgerond;
  • Je hebt goede kennis van wet- en regelgeving m.b.t. kwaliteit, veiligheid, Arbo en milieu;
  • Je bezit kennis van verschillende certificeringen, zoals VCA, ISO 9001, BRL 1000/200/2100/6000 en CO2-Prestatieladder. Ervaring met ISO 45001, MVO prestatieladder en Veiligheidsladder is een pré;
  • Je bent communicatief sterk (in woord en geschrift) en in staat om op adequate wijze de wet- en regelgeving, normen/eisen, etc. te vertalen naar praktische en eenvoudige procedures voor bedrijfsprocessen richting je collega's;
  • Je kunt medewerkers overtuigen, draagvlak creëren, instrueren en enthousiasmeren voor alle KAM-onderwerpen middels een proactieve houding en door pragmatisch, geordend en gestructureerd te werken;
  • Je bent in het bezit van rijbewijs en auto.

 Dit zijn o.a. je taken en verantwoordelijkheden

  • Aansturing KAM-team, bestaande uit assistent-KAM-coördinator en kwaliteitsverantwoordelijke collega’s per werkveld.
  • Initiëren, begeleiden en realiseren van de in- en externe audits, werkplek- en projectinspecties, risico-inventarisaties en de coördinatie van de afwikkeling;
  • Verhogen van het kwaliteits- en veiligheidsbewustzijn binnen de organisatie;
  • Bijhouden en verzamelen van kennis en ontwikkelingen m.b.t. wet- en regelgeving, vernieuwingen in systemen en methodieken;
  • Begeleiding implementatie (bedrijfsbrede) wijzigingen van het zorgsysteem;
  • Informeren, adviseren en rapporteren ten aanzien van het zorgsysteem aan het management;
  • Opstellen van periodieke managementrapportages inzake veiligheid, kwaliteit, Arbo en milieu waaronder de jaarlijkse ‘directiebeoordeling’;
  • Analyseren van en rapporteren over (meet)gegevens betreffende alle voorkomende KAM onderwerpen;
  • Onderhouden van contacten met externe partijen, zoals certificerende instanties;
  • Werkzaamheden stil leggen of onderbreken bij gevaarlijke/bedreigende situaties.

De vacature biedt meer dan alleen uitdaging
Met deze functie biedt ATKB een breed takenpakket en veel afwisseling. Naast de diverse verantwoordelijkheden kom je te werken in een fijne bedrijfscultuur. ATKB kent een platte, informele organisatiestructuur met een goede werksfeer. Er is veel oog voor de ontwikkeling van medewerkers. Naast een fijne werkomgeving en deze uitdagende functie biedt ATKB een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.

Nog vragen?
Charifa Scholtus neemt graag de tijd om antwoord te geven op jouw vragen via 088-1153200.
 
Is je interesse gewekt? Stuur dan je cv met motivatiebrief naar mevrouw I. van Mourik (personeelszaken@at-kb.nl).